1prens_1prensesannesi_ Kızlar devlet hastanesinde doğum yapacağım ilk odaya getirdikleri zaman bebeği kanlı mı veriyorlar kıyafetini ona göre ayarlamak istiyorum bilgilendirir misiniz 🙏🏻🙄
prensessannesi22 1prens_1prensesannesi_ kanlı değil ama çok da temiz verdikleri sayılmaz. Bence siz favori kiyafiyeti ikinci olarak giydirin.odaya gelince değistirirsiniz.
35lavanta 1prens_1prensesannesi_ Ben özelde soğurdum kanlarını silip temizliyorlar öyle veriyorlar ama yinede başında azcık kalmıştı kızımın.. Özel bir kıyafet giydirecekseniz ilk ebelere onu vermeyin normal hastane çıkışlarından verin sonra siz değiştirirsiniz üstünü
asellmom 1prens_1prensesannesi_ hastane ye ve bebeğe göre değişir bence bende ilk normal Bi takım vericem sonra isimli hastane çıkışı nı giydiricem sonuçta isimli hastane çıkışı beyaz olduğu ve ömürlük saklamak istediğim için belli Bi şekilde kan vs bulaşabilir
AnnelikHayali Yıkamadan veriyorlar. Siliyorlar bebeği. Sonrasında giydiriyorlar. Derisindeki verniks kazeoza ile kalması lazım en az bir iki gün.
1prens_1prensesannesi_ Çok teşekkür ederim kızlar öyle yapayım bence bi kaç yerde duydum okudum kanlı veriyorlar diye sormak istedim 🙏🏻🥰
Delikizz 1prens_1prensesannesi_ temizleyip kurutuyorlar ama tamamen temiz olmuyor yani kan vs kalmıştı benim bebeğimde. Odaya geçince üstünü değişmeniz gerekecek
Hzlkaya 1prens_1prensesannesi_ valla ben sezeryan oldum ama kızım öyle çok kanlı ve verniksli değildi güzelce temizlemişlerdi ama kafasında sarı kanlı bi parça görmüştüm pıhtı gibi odaya geldiğinde şapkasını çıkardım duruyordu ordan karışmadığına inandım karıştırırlar diye çok korkuyordum 😂😂 ama mesela gece uyandırmakta emzirmekte zorlanmıştım hemşire yıkamıştı ayılsın diye tabi ben özelde yaptım her hastane farklıdır yinede isimli özel bi kıyafeti varsa çıkarken giydirin hemen vermeyin
Hzlkaya Peperonni uyanmıyordu kızım topuğuna vurun falan dediler ama hem sarılıktan hemde kokumu alır almaz uyuyordu 😂
hunilimom 1prens_1prensesannesi_ devlette doğum yaptım zaten ten teması icin kucağına direk veriyorlar daha sonra alıp kafasını vücudunu guzel temizleyip veriyorlar ama yine kafası özellikle bi tik kanlı oluyor benim kızım saçlı olduğu icin bir tik kanliydi vücudu temizdi
anne_2 1prens_1prensesannesi_ canım her bebek kanlı doğacak diye bişey yokki benim oğlum kar gibi doğmuştu yine de öyle bi silip verdiler ki zaten vücudundaki verniks tabakasının gitmesini istemiyordum. Kanlı doğarsa da öylesine bi silerler giydirirler. Bazı hastaneler yıkıyor ama bilemem. Yıkasalar bile ben razı olmazdım
Nilufar_1996 1prens_1prensesannesi_ yok siliyorlar ama genede beyaz falan vermeyin ben koyu renk kıyafetini verdim ilk başta odada giydirmisler zaten. Göbek bağının kanı falan gelmişti.
Nilufar_1996 Ama genel olarak bebeğim temizdi hiç bir yeri kanlı değildi giydirirken gördüm. Silmedim de hiç