11+4 ten selaaam, bir haftadır ara ara, iki gündür sıkça hissettiğim, sol kasığımın biraz üstünde kanat çırpma hissi oluyor ve bu genellikle çikolata vs yedigimde veya meyveli süt içtiğimde oluyor. Gaz vs olabilir diyorlar fakat ben vücudumdaki her tepkiyi tanırım, bu yabancı bir his bana:) saniyelik bir kelebek kanat cırpıyormus gibi oluyor ve geçiyor. Hissettiğim bebeğim mi çok merak ediyorum, tecrübeli anneler yorumlarsa çok sevinirim:)