gamzerk kızlarrr hamile kaldgmdan bari kusma aciller serumlar oluyordum simdide hala 12+3 gunluk hamileyim ne zaman geccek bu bulantilar ilac icmesem dayanamyrm zofran die ilac var onla ayaktaym onu icincede korkyrm bise olr bebisme die off :(
Asya_2402 gamzerk Bulantılarım maalesef 18-19. Haftaya kadar devam etti ben de sürekli serum yedim 4 kilo kadar kaybettim ama o haftalardan sonra toparlandım iyiyim 😊
elifemirasaf Benim de öyleydi en iyi gelen ilaç zofrandı 12 hafta bitiminde bitmişti sizin de biter merak etmeyin geçmiş olsun 34 haftalığım şuan