Ben hamile kaldığım günden 1 hafta sonra sebepsiz yere ağlamalara ve aniden sinirlenmelere başladım. Hamile kalmıs olabilcegimi düsünmüyordum yani psikolojik olduğunu hic düsünmüyorum, ağlamalarım yüzünden şüphelendim hatta. Yani bazen erkenden vücudumuz sinyal verebiliyor. Ama öğrenmek icin regliden 3-4 gün öncesine kadar sabretmen gerekiyor. Umarım gönlünüzce olur, hayırlısı olsun:)