Arkadaşlar dün doğum hikayemi de paylaşmıştım sizlerle 2 gün önce doğum yaptım her şey çok güzel şükür ama doğumdan hemen sonra yani emzirmeye başlamamla başlayan ve hala devam eden çok şiddetli sancılarım var. Durduğum zaman çok fazla olmuyor hafif oluyor ama bebeği emzirirken veya böyle uzaktan uzağa onu severken Allahım bir sancı giriyor doğumda yaşadığım sancının 2 katı evin içinde bağıra bağıra ağlayarak geziyorum doğum sancısından beter. Hastaneden çıkmadan doktora söylemiştim emzirirken oluyor özellikle diye salgılanan hormonlardan olduğunu söyledi bende öyle tahmin ediyorum. Yaşayan var mı Allah askına kaç günde kurtuldunuz bu ağrılardan 🙄