Ayseee01 Seyimin üst kısmı bazen ağrı oluyor acaba nedendir yani gobek altı diyim ? 23 haftalik hamileyim
Derininannesi_ Ayseee01 benim de oluyo canım geriliyo gibi oluyo sancı oluyo bazen kaşınıyo malesef hepimiz yasıyoruz
Ayseee01 Derininannesi_ aynen ya acaba çocuk mu diyorum da bazen elimi götürüyorum koyuyorum geçer diye geçmiyor