Asyaaa35 ben ondan yararlanıyorum, sigortamiz olmadığı için sgk ile görüştüm böyle bir seçenek sundu. hem yaptirinca eşin, varsa çocuğun da sigortalı görünüyor . Nst vs ücretsiz oluyor ,muayene 315 tl doğum 7900 tl oluyor egepolde . Ama 6 ay iptal edemiyorsun aylık 150 TL ödüyorsun bence araştırın en kısa zamanda