Oykubydarogullari Kızlar ağustosun başında olacak doğumum. İlk bebeğim. Neler almalıyım nasıl giydirmeliyim tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim🥰🥰
Boncuk18 Oykubydarogullari Bebek çantası almadıysanız e bebekte bir model var ben 2 senedir kullanıyorum hic birşey olmadı çok güzel kullanışlı
Derininannesi_ Oykubydarogullari bolca zıbın al kuzum sıfır kollu kısa kollu vs ay ay al hepsini aynı alma hemen büyüyorlar zaten . Yenidoğan için cok güzel şortlu takımlar flan var hava sıcak olur onlardan alabilirsin giyer evler zaten sıcak zıbınla bile uyur bebiş. Kışa da böyle toparlanır kıyafetlerini daha büyük alırsın artık mont ceket pantolon flan giyer kışa
Pyrz_07 Oykubydarogullari temmuz sonuna geliyor doğumum antalya sıcak olduğu için kolsuz zıbınlar aldım şortlu tulumlae çok tatlı ilk aylarda onlar çok rahat oluyor elbise falan sakın almayın çok minik oluyorlar giyemezler zıbın alın gece giydirmeye uzun kollu ince bi kaç tane bişe alabilirsiniz klima kullanacağımız için ben bi kaç takımda uzun kollu alacağım
Meleq Oykubydarogullari uygulama 6 ağustos gösteriyo ama ilk doğumum sezeryan olduğu için kızım da trmmuz sonu gelir gibi düşünüyorum ben de..