11+4 te basladi benim kasik agrilarim ve alttan batma seklinde agrilarim. Butun testler yapildi hematomum da hic yoktu ama testlerde de hicbir sey cikmadi. 14+4 teyim agrilar devam 3 gune 1 kas gevsetici igne yaptiriyorum o kesiyor bu batmalari.. cok kotu bir deneyim bu. Kronik agri olmasi ayakta duramamak insani kosturmaktan daha cok yipratiyor