eşim getirde çalışıyor sabahtan beri sadece yağ götürüyormuş bi eve üç kere gitmiş çukarkwn başka kuryeler de yağ götürüyormuş aynı daireye yolda herkesin elinde yağ var diyo şaka gibi ya daha fazla ne olabilir ki dedikçe daha da fazlası oluyor inanılmaz bi ülkeyiz