Busragumussoy gulumse0611 valla sacma gelebilir ama sezeryan da ameliyat sonrasi ilk zamanlarda diyeyim tam dogrulamadim ben ve hastane yastigi yetersiz geldi mutlaka yastik goturucem yanimda sirtima koyup doğrulabilmek icin 🙈
Busragumussoy gulumse0611 birde kendine güç ver ve hemen yürümeye başla hic vakit kaybetmeden cok hizli iyilesir dikislerin rahatlarsin acıyor diye yatma lütfen yoksa iyilesme gecikir olan sana olur. Sabah ve aksam agrilarin başladığında mutlaka parol ic. O cok basit ağrı kesici kesiyor agrilarini
Halime0638 gulumse0611 sade Nescafe ve kayısı suyu hoşafı neyi olursa bu ikisi çok işe yarıyor ilk yürümede kalkman biraz zor olabilir ama öyle düşünme yapabilirim Allah’ım sen yardım et de sadece önüne bak yere bakma tam dogrulamaya bilirsin ama ne kadar dik yürürsün o kadar iyi bi müddet egilmis gibi yürürsün sonra yavastan dogrulmaya calis sürekli yatma aklina geldikce kalk yürü yürüdükçe aşırı rahatliyorsun ben hic yatmadim hep oturdum yürüdüm eve geldiğimde dikislerim yandiginda hep yürüdüm hemen geçti kısaca sezaryen icin en kolay iyilesme süreci yürümekten geçiyor 🌼 bide narkozu vucut atmaya başlayınca öksürük yapabiliyor balgam öksürme geldiğinde doğrul one egik bi sekilde dikislerini elinle tut öyle öksür daha rahat edersin hemsire öyle söylemişti bana
Musabnannesi gulumse0611 arkadaşın da dediği gibi kesinlikle 30 dakika da bir kalk 5 dakika yürü hareketsiz kalma, oturup kalkarken doğrulerken dikkat et yeter, bana göre en çok lazım olan şey su oldu. Gerçekten çok içtim ve ödemimi 1 hafta içinde attım