Deletedmom_6 26+3 haftalığım dün sırtüstü yattım bilinçsiz 😢 şimdide dondurma yedim meyve suyu içtim ama hala hareket etmiyor normalde dondurma yiyince hareketlenirdi doktora gitsem mi 😪
Sgnn Deletedmom_6 sırtüstü yatmanız net bir şekilde biranda bebeğe zarar vermez. Ilık duş alabilirsiniz. Telefonun flaşını açıp çıplak karnınıza tutabilirsiniz. Eğer uzun saatler hiç hareket yoksa tabi ki doktora gitmeniz gerekir
Deletedmom_7156 Deletedmom_6 Bihter çikolata ye o zaman hareket etmesi lazım bi saat bekle hareket etmesini etmezse doktora git acilden
Deletedmom727271 Deletedmom_6 geceden beri hiç hareket hissetmiyorsanız doktora gitmenizde fayda var..
Sinoooom Deletedmom_6 2 tane Prof doktora sordum ikiside böyle bişey demedi ve şuana kadar kötğ bişey yaşamadım uzun süre yatmıyorum yada uyumuyorum ama belirli saatte dakika da duruyorum sırtüstü ve bebeğim o zamanlar daha kıpır kıpır yani dediğiniz gibi kötğ bir durum değil
Deletedmom_6 Sinoooom 6.aydan itibaren sakıncalı bende 6 ay boyunca sırtüstü yattım bide burda okumuştım https://www.drbanuciftci.com/sayfa/hamilelikte-yatis-pozisyonu
Derininannesi_ Deletedmom_6 bazen benimde aksama kadar etmiyor sonra sabaha kadar durmuyor iki gün hareket etmemesi normal demişti doktorum canım uyuyodur yerini sevmiştir kımıldamaz demişti
Deletedmom_6 Derininannesi_ dondurma yedim dus aldım çikolata yedim kefir içtim hatta dürttüm tık yok şimdide flası açtım yüne hareket yok normalde gündüzleri çok hareket etmiyor zaten ama bugün hiç etmedi 😢
Derininannesi_ Deletedmom_6 biraz daha bekle kuzum soluna yat bacaklarını kendine cek konus biraz bi süre daha hareket etmezse doktora git için rahat etsin ama bsey yoktur inşallah hissedersin hemen 💙