Tazeanne0134 Busra2089 canım valla bilmiyorum p.tesi gidecem bakalım ne kadar olmuş 27+5 haftalık hamileyim
SerraLinasmom Melisaninannesi yaaaa pardon 😂😂😂 1100 gramdi bi onceki kontrolum 530 du. Siz yazinca bi an panik oldum 🙏🏼 Yanlis hafta yazmisim. 32 de 1900 dü. Doktorum gelişiminin gayet güzel olduğunu söyledi
Busra2089 27+1im bugün gittim doktora 1230du normal dedi ama fazla mı acaba diye düşündüm nedense neyseki herkesin az buçuk aynı orandaymış sevindim 😍 Sağlıklı doğsun bütün bebişler ❤️
Msl22 Busra2089 Ay valla bende cok merak ediyorum 27.haftam biticek ozaman doktor randevum yani kendisinide merak ediyorum napıyor içerde diye🤭