Zeynepplt_44 Park beşik almayı düşünüyorum ama cok kararsızım siz hangi beşikleri aldınız resimleri ile paylaşırsanız sevinirim
Sinem-123 Zeynepplt_44 önerilere göre Yoykonun park beşiğini aldım canım anne yanı da oluyor kalitesini de beğendim ben
Fadmet Zeynepplt_44 biz de yoyko aldık içinin yatağını yataş tiwiny sünger yatak aldık. Kullanmadık henüz ama kalitelerini beğendim ben
babyavocados Ben de heynerin anne yanı sallanır beşiğinde aldım iki üç gün içinde geldi eşim bugün kurdu. Çok beğendim çok güzel 😍 park yatak mi alsam diye çok düşündüm ben de ama tarz ahşap beşikler daha çok hoşuma gidiyor
Zeynepplt_44 Bende yoykonun park beşiği almayı düşünüyorum herkes onu cok tavsiye ediyor benim kız bebek hangi rengi digede cok kararsızım odası ful beyazn dolapları vs