Premses ben çok memnunum canım bebeğim tedavi ile oldu ve önce Allah sonra da zeki Yılmaz sayesinde oldu . Ondan önce rakip turana gittim ve beni çok kötü yönlendirdi onun yüzünden ikinci bebeğim olmayabilir canım . Herkese karşı farklı tabi doktorlar ama ben memnunum canım