gldn065807 Ersibneh ben doktoruma sorduğumda 37 haftada başla öncesi başlama demişti bende bu hafta basliycam inşallah doktoruna sorabilirsin
Ersibneh gldn065807 evet ben d eilk doğumum da öyle yapmıştım bu aralar camım çok çekiyor diye fazla yedim sanırım yemeyeyim en iyisi