Haticerbass Merhaba kızlar bugün gratiste pişik kremi alırken gördüm bu markayı fiyatı çok uygun kullanlar varmı acaba nasıl güzel mi ?
Busragb Haticerbass himalayı denemedim ama sebamed kullanıyorm bebeğim 3 aylık o kadar çok pişik durumu yaşamadık bez markası değiştiğimde olmuştu 1 aylıkken bide 2 gün önce oldu zeytinyağı sür dediler ilk sürmedim sonra dayanamadım öyle görünce sabaha geçirmişti :)