Serenkcbi sabah tahin yiyin bol ayran süt için elma ayva da iyi geliyo . Acı Yağlı baharatlı seyler uzak dur cnm gecmiş olsun çok kötğ ben ilk hamileliğimde çok çektim . Gaviscon tablet kullanıyordum iyi geliyordu. Bide Bebeğin sacı çıkınca mide yanması çok olurmuş derler ☺ Nekadar doğru bilemem ama ilk hamileliğimde çok yanardı midem ve oğlum Saçlı doğmuştu . Belkide tesadüftür bilemem 😏