gldn065807 Zeynep0806 doktorum 37 yemeye başlayabilirsin dedi 36+0 oldum bende bu Hafta başlasam diyorum zaten bebis kanala girmiş hayirlisi bakalim
110710 39+2yim hiç bir belirti yok ben süt sağma pompası ile göğüsü sağıp rahim kaslarını uyarmayı da duymuştum ama cesaret edemedim deneyen var mı. ?