17.haftamız çoğunlukla doktorlar 3lü yada 4 lü taramayı istemiyorlar ama doktorumuz istedi gelişimi gayet iyiymiş 17. Haftada 140 gr falana denk geliyor 190 gr şuan 11. Haftadaki lekelenmeden kaynaklı mı istedi acaba tarama testini şüpheye düştüm bu durumu yaşayan var mı bir de plesenta aşağıdaymış progestanı kullanmaya devam edeceğim
