Papatyam63 millet yagmalamaya başladı marketler stokculuk yapıyor hani diyolardı ya yag kuyrugu ekmek kuyrugu tüp kuyrugu vardı artık yok bizim sayemizde nolduu sene olmuş 2022 şu rezillige bak ülkeyi batırdılar hala en iyi ekonomist biziz diyolar yazıklar olsun tek diyecegim bu..