Kızlar bulun post açmıştım sabah adet sancısına benzer agrılarım oldu karnım toplandı ve sertleşti hemen ardından kanamam oldu acil hastaneye gttm alttan muayene ettı 1 cm açıklık cktk sancı azaltan serum taktı ve nstye aldı hersey normal cktı nst de sancım çıkmadı. Ama her ihtımale karşı ciger gelıstırıcı iğne vuruldum.her an tetıkte ol dogum gerçekleşebılır dedı . Duan edın nolur 🙏