Bende 40. Haftama girdim bugün . Doktor salı günü suni sancı ile başlatacağım olmazsa sezeryan dedi . İlk doğumumda 40+5 de suni ile olmuştu . Korktuğum için her şeyi deniyorum 3 4 gündür . Ahududu yaprağı çayı aldım , hurma yiyorum , YouTubedaki activating labor tüm videolarını denedim boş . Gelmek istemiyorsa gelmiyor .