Selam hanımlar
Ben ilk kez sehir hastanesi kadin dogum bölümüne randevu aldim o da 16 mart tarihine anca denk getirebildim, fakat grev söylentileri var hastaneyi aradığımda da bize oyle bir bilgi gelmedi o gün hastaneyi arayip öğrenebilirsiniz diyor ama zaten randevu zor bulunuyor 2 hafta bekliyoruz gidene kdrda, eger oyle bir durum varsa iptal edip baska gune alayim diyorum ama ne yapacağımı bilemedim bilginiz var mi bi aydinlatsaniz 😊 daha da otelensin istemiyorum