Beyzaa33 Kızlar bugün saçlarımı kestirdim ve kuaför biraz fazla kesti😬çok sinir oldum ,sizce gebelikte hormonlardan dolayı geri çabuk uzar mı 🥲🥲
iremss Beyzaa33 vitamin fakan kullanıyoruz ya hızlı uzuyor bnm öyle ona güvenerek kestiriyorm bnde rahat raht
Sinoooom Beyzaa33 bilmiyorum bende bir sorun var yada çünkü uzun yıllardır boya kullandığım İçin saçıma uzamıyor ve sağlıklı değil ama hamileliğim de saçlarım çoğaldı gibi dkskskskks