Ay61_28 Merhaba 26 haftalık hamileyim. Geçen ay ve bu ay yapılan doktor kontrollerimde plasentanın aşağı yerleşimli olduğu ve doğum kanalını kapattığı bu nedenle normal doğum yapamayacağım söylendi. Bir ay sonraki kontrole kadar hiçbir şeyin net olmadığı bir aya kadar rahmin büyümesiyle yukarı çıkabileceği de söylendi. Aranızda bu durumu yaşayan bu şekilde doğum yapan var mı?
zozmes0704 Ay61_28 benimde rahim ağzında doktorum 28.haftaya kadar çıkabilir belki dedi 2 haftanız var sanırım çıkmazsa artık sezaryen kesinleşir
MiniMiniKus Ay61_28 Benim hep aşağıdaydı hiç sorun yaşamadım Her işime gezmeme birlikteliğime vs bi kısıtlama koymamıştı doktorum 38+2 de doguma aldı Normal doğum sancıları baslarsa kanal a girme riski var demişti sadece o yüzden bi 10*15 gün erken oldu İçini ferah tut yani
AyMeh94 Ay61_28 selam.bendede asagida.ama doktor kalka bilir soyledi.20 haftaya kadar.agrilari. falan oluyor ara sira(
MiniMiniKus Ay61_28 Doktor kısıtlamadıgı sürece bence içinizi rahat tutun Tüm evimin işini de yapıyordum çok afedersiniz diğer türlü birlikteliğimi de Tabi siz birliktelik konusunu danışın herkesin bir olmayabiliyor Ben doğuma bi gün kala ev topladım tasınıyorum diye sabahına doğuma gittim öyle diyim size
zozmes0704 Ay61_28 ağır kaldırmamamı bol bol dinlenmemi birliktelik olmamalıymış ama İnan hiçbirini yapmıyorum yapamıyorum daha doğrusu. Kanaman olmadığı müddetçe endişelenme 😊 ben öyle yapıyorum
AyMeh94 zozmes0704 canm oylede yapma ama.kanamam olmuyo demek agir kaldirmak falan demek diyil.yapma oyle seylee.benimde doktorum agir falan kaldirmamami soyledi.ama kanama yok diye kendini agir seylere vermen dogru diyil.kendini koru
Ozlem2206 Ay61_28 benim 16da öyle dendi 18de yukarı çıkmıştı hemen daha çok var sizinde çıkıcaktır inşallah
zozmes0704 AyMeh94 ağır kaldırmıyorum ama her işimi de yapıyorum canım mecbur sadece yatmakla geçmiyor olmaz yani
Ay61_28 Bana da seyahat yasağı, spor yasağı, ilişki yasağı gibi yasaklar getirdi doktorum ne olur ne olmaz diye. Olabildiğince dikkat ederim zaten endişeliyim.