Nemregn Kızlar sabah yürüyüş yaptım. Sonrada duş aldım geçmeyen bir bel ağrım oldu hala da ağrıyor ama karın kasık ta yok. Acaba doğum belirtisi olabilir mi?( 38+2)
Zeytin20 Nemregn dinlenince veya pozisyon değiştirince geçiyorsa değildir. Doktorum öyle demişti. 37+1 deyim benimde geceden beri karnımda mı kasığımda mı hafif ağrı var üşütmüş olabilirim boşluk ağrısı gibi 😑
Ozlem2206 Nemregn herkeste farklı belirtiler oluyo canım sadece geçmeyen ağrılarda doktora gidilmesinde fayda var bence yürüyüşü kaç dk yapıyosunuz bende başlasam mı 37+3deyim sadece yürürken aşağıda çok baskı oluyo sizinde varmı
Nemregn Ozlem2206 Geçen cumartesi başladım yürümeye günlük 1000 adım attım sonra 1500 adıma çıktım bugünde 2000 adım atımca artık bel ağrıdı. Hareket yapmaya korkuyorum yürüuüş en doğal hareket
seymaemrullah43 Nemregn canım doğum ağrısı pozisyon değiştirsen de geçmeyen bir ağrıdır. Bel, kasık ağrısı olarak devam ediyor.