277Sedaaaaaa Benım bebeğim 35 haftalık ve 1 aydır hıçkırıyor son zamanlarda cok sıklaşmaya başaladı normal mı günde 7 8 kere hıçkırmaya başladı ve 5 dk fln sürüyor
Hayallerim95 277Sedaaaaaa aynı benimde öyle yA sürekli hıçkırıyor bide baya sürüyor 😅genelde sağlıklı bebeklerde olurmuş öyle ama
kartanesi02 277Sedaaaaaa bizde 34+3 deyiz aynı şekilde çok fazla hıçkırıyo ve daha uzun sürüyo belkide hep böyleydi ama biz büyüdükçe daha net hissediyoruz ondan bize sıklaşmış gibi geliyor olabilir 😊
277Sedaaaaaa poncikveannesii ınternete okudum cok uzun sürerse doktorumuza başvurun yazıyor haftaya muaneye gıdcem
277Sedaaaaaa Hayallerim95 ya bende tek bende oluyor sanıyordum cevremdekı kımsede olmamış hatta söyleyince şaşırdılar
Hayallerim95 277Sedaaaaaa aynrn bende soruyorum bazıları hiç duymadım diyor ama ben resmen anlıyorum bide sürüyor baya yanş 5 dk falan 😀