Nill2 Kızlar 20+1 günlük hamileyim. Bugün biraz burnum kanadı. İlk defa başıma geliyo. Bu haftalarda böyle olan varmı aranızda?
La_le Nill2 normal canım benimde arada oluyor bende 22 haftalık olduk hatta ben kusuncavdaha çok oluyor burun kanmam hamileyken kan basincin yükseliyor oyuzden korkmana gerek yok yani canın
Annenaz Nill2 oluyor canım merak etme. Ama doktoruna sor gidince tabi. Benim de olmuştu her hafta oluyordu hatta