4 tane tulum aldım 0-3 yenidoğan diye geçiyor. 7 tan çıtçıt zıbıni var. 4 tane 0-3 yenidoğan 5 li takımı var bir tulum bir beşli takımı kullanmadım daha büyük geliyor daha beni oğluma yeni kalsın 40 inden sonra giydiririm diye düşündüm onun dışında makina her gün bi kere çalışıyor peteğe asarak kurutuyorum. Her gün kirleniyor kusuyor çiş taşıriyor bazen kakada 🙊🙊