Ben de ilk süreçte Fatma Hanım’a gittim. Sonra suda doğum istediğim için doktor değiştirdim. Ramazan ayında kendi doktorumun kliniği karşıda olduğu için ve Fatma Hanım’ı da tanıdığım için ara kontrole kendisine gitmek istedim. Tansiyonum muayene öncesi dışarıda yaşadığım bir gerginlik nedeniyle yüksek çıktı. Fatma Hanım bebekte gerilik var, tansiyonunu ölçmeye devam et bişey olursa hemen 3. kata çık ebeler beni çağırır acil doğuma alırız seni dedi. Ne olursa geleyim anlamadım hiçbir şikayetim yoktu. İşte tansiyonun tekrar yükselirse dedi. Bu sırada bebek 31 haftalıktı.
Çıktığımda ağlamaktan helak oldum sonra ultrasound çıktısına bakınca son adet tarihimin yanlış yazıldığını gördüm, tansiyonum da normale dönmüştü. Fatma Hanım’ın asistanına ulaşarak son adet tarihimi yanlış yazmışsınız dedim. Doktorla konuşup “evet bebek başta ileride devam ettiği için Fatma Hanım değiştirdi tarihi” dedi.
“İyi de gerçek tarih şu ve siz değiştirince bebek geriden geliyor diyorsunuz şimdi bana” dediğimde doktor hanım kendi değiştirdiği tarihten kontrol etmeye devam edecek dendi.
“Ne alaka neden kafanıza göre değiştirip sonra bebek geriden geliyor” diye beni strese sokuyorsunuz? 2 hafta sonra kendi doktoruma kontrole gittiğimde bebeğin gelişiminin çok iyi olduğunu hatta ilerden gittiğini söyledi. Fatma Hanım gereksiz bir şekilde egosundan ötürü mü bilmiyorum varolan tarihi değiştirip doğru tarihle güncellmeye bile yanaşmadı. Aynı zamanda ortada bişey yokken “artık sizin vücudunuz bebek için güvenli olmayabilir” ne demek hamile bir kadına? Bir daha asla kendisine gitmeyeceğim demek ki başka doktora gitmemiş olsam hamileliğim tamamen stresli ve problemli geçecek.