Kızlar merhaba 5+6 dayım bugün kalp atışını görmeye gittik. Geçen hafta 6 mm kese içinde yolku gördük. Bugünde 17 mm kese çok minik kalp atımlarını gördük gibi olduk ama emin olamadık. Doktorum çarşamba tekrar gel bir daha bakalım dedi. Bende boş gebelik olabilir mi diye sordum. Boş gebelik olduğunu düşünmüyorum rahimde kanama alanı ve bi sorunda görünmüyor bekleyelim dedi. Oksapar kullanıyorum bi yandan keseyi görür görmez başlamıştık. Biliyorum erken de olabilir ama insan korkuyor işte. Bu durumu yaşayanlar net olarak kaçıncı haftada göründü kalp atışı?