10esis09 2 haftadır kabızlık cekıyorum ya 11 haftalık hamıleyım ıkınmak zorundayım sureklı ve makatta yara oldu cok canım yanıyo yaranın ıyılesmesı ıcın bı fıkrı olan varmı nolur yardım edın karnım tas gıbı şiş
Melhaercan 10esis09 aynı haftada bende yaşadım çok kötü bişey ya 😧 bide düşük riskim vardı doktora gittim duphalak verdi onunla rahatladım
Nida41 10esis09 doktorunla paylaş rahatszlığını canım. Ben de şuan sana göre baya ilerki haftalardayım ama su an oldugunda sabah aç karnına taze incir yiyorum süperr oluyor 🤣🙃
Elos 10esis09 kuru kayısı kürü yapıyorum ben. Aç karnına 3 adet kuru kayısı yiyip üstüne bir bardak oda sıcaklığında su içiyorum. Faydasını gördüm 👍🏼
Bhrbhr Bana doktor vinelac multivitamin verdi içinde probiyotikde varmış inanılmaz rahatladım 15. Haftayı bitircem
zgrYilmaz 10esis09 aynı dert bende de vardı Dr ilk başlarda duphalac şurubu önermişti düzenli kullanım ile tesirini görmüştüm bı de 2.5 litre mutlaka su içmeli özellikle sabah aç karnına bı bardak ic canım ins düzelir
Calasun 10esis09 ben herseyi denedim kayisi aktivya yogurt incir ilik su gibi ama cozumsuz aci verici catlicam saniyorum doktora soylicem yine ilac vericek bence ama gecen vitaminimi ve kan ilacimi icmedim acabami diye o gun cok rahattim anlayamadim🤷♀️🐣