Ruhsar35 Mferideb yaa maşallah çok güzel bende bugün gittim doktora rahmin kalınlaşmış haftaya keseyi görebiliriz dedi haftaya bidaha gitcem bakalım🥰
Aysenuribrahim-42 Mferideb normalde 28 gunde bir oluyorum canım ama bu ay henuz olmadim 5 martta olmam gerekiyordu yok hala
_y0 Kızlar benimde normalde günüm hiç şaşmaz 2 gün oldu karın kasık sancım var ama olmuyor test yapmaya korkuyorum hamileler dua edebilir mi 😞🙏🏻🙏🏻
Mferideb _y0 neden korkuyorsun bence yap ve kafan rahatlasın Rabbim kolaylığını verir inşallah daha yolun başındayız ☺️
Ruhsar35 Mferideb sabırsızda diyebiliriz biz ona merak ediyorum çok yaa sağlıklı bir şekilde kalp atışını duyana kadar hatta kucağıma alana kadar böyle olcak galiba🥰