Zynpcgtyozer Tabii ki eşler ismi istişare ederek, ortak bir şekilde koymalı ama ismi koyma, isim mesuliyeti baba üzerindedir. Yani çocuğuna güzel bir isim koydun mu diye Allah c.c babaya sorar, annenin mesuliyeti yoktur. Ya ikna edin 😊 ya da babanın da içine sinen ortak karar bir isim koyun. Bence baba odaklı olan bir mesele olduğu için koymasınız da sorun olmaz diye düşünüyorum. Ben de kızım olursa adını Zeynep koyacağım dedim, kızım olacak ama Zeynep koymak nasip olmadı. Eşimin eski nişanlısının adı, ne gerek var bir sürü güzel isim var dediler. Amine de karar kıldık. 😍😀