Gagi aşkitom bende aynı durumda kaldım, doktor 41e kadr beklerm sonra sezaryen dedi, fakat benm 39+5te tansiyonum yükselmeye başladı rahimde yumuşama ve sancı olmadığı için suni sancı denemedşk, sezaryen oldum, bebek kilosu da 3800kg ölçüldü 3540 doğdu