Betus1
Ben de duyar duymaz bıraktım ağzıma bile sürmedim yanımda içilmesinden bile hoşlanmıyorum her şey kafada bitiyor içmicem derseniz içmezsiniz. Bırakamıyorum diyenler , gerçekten bırakmak istemeyenler bence. Sakız çiğneyin,karanfil geveleyin, kuruyemişle meyveyle oyalanın izmariti suya bağırın koklayın o iğrenç bok kokusunu duyunca içesiniz gelmicektir.