prensannesi1649 benim makinamda hassas program var onda yıkamayı düşünüyorum zaten programların tanıtım bölümünde de hassas program ayrıntısına bebek kıyafetleri ve elde yıkamaya uygun kıyafetler yazıyor. Yeni tip makinalarda ya bebek ya da hassas diye programı var. Yoksa da 30,40 derecede yıkanması öneriliyor