28 Şubat’ta doğum yaptım 36+3 te bebek bir yerde sertlesiyordu karnıma belime ağrı giriyordu ovalayinca geçiyordu ama beş dakka sonra tekrar aynısı oluyordu hastaneye gittiğimde doğum başlamıştı 4 santimle gittim sancılar daha sıklaştı lekelenmem ve mide bulantım çok vardı sizde bakın uzaninca geçmiyorsa duş alınca geçmiyorsa doğum sancısidir Allah hepinizi bir sancida kurtarsın 🙏 sormak istediğin başka birşey varsa sorabilirsin