Bunu sadece yaşayan bilir gerçekten beklemesi zor bir süreç inşallah pozitif haberleri alırsınız 🤲 benim de 6.tüp bebek tadavisiyle oldu gebeliğim öncesinde de 3 düşük var. Çok fazla ilaç kullanıldığı için belirtilere çok bakmayın derim. Hormon ilaçları çok etkiliyor. İnşallah güzel haberler alır sağlıklı hamilelikler geçirirsiniz. Dualarım sizinle olacak…