damlacuk
Merhaba ben de tüp bebek ikiz 10+4 deyim. 7 ve 9. Haftada çok şiddetli kanamam oldu sanki adet gibi doktor normal ikiz gebelikler de sık olur korkma dedi. Şimdi hala kahverengi lekenmem devam ediyor. Inşallah sağlıkla aliriz kucağınıza. Şu an iyiler çok sukur