Ozgekin Merhaba anneler hayırlı akşamlar 19 haftanın içindeyim bugün dr. Kıza benzetti ama isim bulamıyoruz eşim Su ismini istiyor onu kirmak istemiyorum Su ısminin yanına yakışan güzel isim önerir mısınız?? Bu arada bi kızım daha var onun adı da Ekin Nisa💖💖 Şimdiden teşekkürler Hakkınızı helal edin ..
Kaderyasu Benim kıZımın adı derya su ikisi birbirine uyumlu olduğu için böyle bi isim koymuştuk siz de inş göre uydurabilirsinlz içinize sinen bişey