Mavisinannesi2 Kızlar saçlarınızı boyadınız mı boyadıysanız ne zaman boyadınız sadece ombremi yeniletmek istiyorum doktorlarınıza danıştınız mı ben unuttum sormayı😣
Rum-1 Mavisinannesi2 12. Haftadan sonra dibine çok değdirmedrn boyayabilirsin demişti benim doktorumda
ada58 Mavisinannesi2 13. hafta bitmek üzere ben organik boya ile boyayacağım doktorum 12. haftadan sonra boyayabilirsin dedi ama ombrenizi açtırabileceğinizi sanmıyorum o tonları organik boyalar elde edemez
Mavisinannesi2 Brcnalprslnlblg emzirirken vucüda girmesi daha tehlikeli değilmi sizce çok kararsızım 🙄
Brcnalprslnlblg Mavisinannesi2 ben saçımı sürekli boyuyordum şimdi saçımın dini kulaklarıma kadar geldi 🤦🏻♀️ Dinini boyamak istediğim için doğum sonrasının daha uygun olacağını düşündüm ama doktora ya da ebeye sormadım. Sadece gebe okulunda saçınızı hamilelikte de gebelik sonrasında da boyamayın dediler ama boyamadan da olmuyor 🥰
Mavisinannesi2 ada58 ombre tekrar attırmasamda olur ya cila normal boya ve suyla yapılıyor zaten onu düşünebilirim
ada58 Mavisinannesi2 amonyaksız organik boya ile boyayabilirsin demişti doktorum çok araştırdım 2 marka buldum kuaföre de gitmicem onlarda yok bu boyalar
Mavisinannesi2 Brcnalprslnlblg kesinlikle ya bide sarı sürekli akıyor turuncu oluyor bende sürekli ombre yaptırıyorum ama 7 aydır yaptıramıyorum kendimi kötü hissediyorum açıkcası😣