Esrayilmaz adetim benim hep düzenli canım sadece kurtajdan sonra ilk 2 ay azli coklu oldu sonra yine günü gününe oldum .. şimdi adetim dün bitti kaşıklarım belim adet sancısı gbi çok ağrıyor.. netten baktım üstüne görme hamilelik fln diyor pekte inanasım gelmiyor.. ama agrım çok oldu neden öyle oldum anlamadım