Burcinmavi Selam kizlar, Adana metro hastanesinde doğum yapanlar eşleriniz yanınızda girebildimi? Yada girebilmesi için ek bir işlem mi oluyor?
Kumsalin_Annesii Burcinmavi ben doktoruma sordum covidden dolayı kimseyi almıyorlarmış maalesef ama doğuma girmeden tekrar bi sorup şansımı denicem
orkidehaniimm Burcinmavi ekim ayında doğum yaptım ben de maalesef hem covidden dolayı hem de bebek yoğun bakımıyla aynı katta olduğundan enfeksiyon riski olmaması için ne içeride benimde olabildi ne de kapı önünde bekleyebildi eşim, ama doktorum mükemmeldi Erkan Özer😇
Burcinmavi Kumsalin_Annesii oo cok az kalmış ben heyecanlandım bizim daha çok var temmuz inşallah 🙈 ama esiminde olmasını çok istediğimizden danışmak istedim
Kumsalin_Annesii Burcinmavi evet az kaldı normal doğum istiyordum ama geçen hafta doktorum sezeryana karar verdi bebişimiz kanala inmediği için bakalım kısmet hayırlısı 🥰 sağlıklı hayırlı doğumlarınız olsun inşallah 🙏 Eşinize de belki izin verirler o zamana kadar vaktiniz varmış daha
orkidehaniimm Burcinmavi çok teşekkürler sizde hayırlı sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah bebişinizi😇🥰