gzdkrck Meltem01-27 alırsın canım ama esım bugün 100₺ almış recetesız. Ama aciliyetı yoksa aıle hekımıne veya doktoruna yazdırıp alırsan daha uygundur
gzdkrck Gurbetkusu_43 ınsallaah canım 🙏🏻 Hepımız saglıkla saglıcakla alırız kucagımıza ınsallah😊 masallaah büyümüş baya darısı bıze olsun ınsallah🙏🏻🙏🏻
Hazall_ gzdkrck Bende 6. Haftada yaşamıştım iki gün kahverengi akıntım olmuştu banada Progestan hap verdi doktorum iki üç tane yuttuktan sonra kesildi yerleşme kanamasıdır dedi doktor
gzdkrck Hazall_ gecmıs olsun canım bizde 7+4 deyiz ınsallah gecer bizimde 1-2 gun ıcınde doktorum da gececegını söyledı
Aslan02 gzdkrck günde üç kere içiyorum. Rabbim sağsalim bize bağışlasın inşAllah😊 gönlünü ferah tut bebişleri stres etmeyelim..
gzdkrck Aslan02 haklısın canım biz ne kadar huzurlu sakin olursak onlarda huzurlu olur😊🙏🏻 Allah saglık versin ınsallah🥰
Ayboga Kizlar bende 7+2 deyim 4 gündür peogestan kullanıyorum hiçbir şey yoktu lekelenme falan ama bugün kahverengi lekelenme oldu çok küçük kan pihtisida vardı çok korkuyorum