Kızlar lütfen biri işe yarar bi şey söylesin 13.haftaya giriyorum ne yesem ne içsem ağzımda ki tat geçmiyor. Ağzımın tadı yutkundukça midemi bulandırıyor öğürtüyor. Dişimi fırçalasam şeker yesem naneli sakız vs aklınıza gelen her şeyi denedim. Bu bir tek ben de mi oluyor ya ağzımın tadı çok değişik 🥺