kartanesi02 Civcivvmomss hayırlısyla gelsin canım bende sabırsızlıkla gün almayı bekliyorum 30 mart olacak sanırım bizimkide kaç haftalıkken alınmış oluyorsun
Happybsrn Civcivvmomss doktor 23_30 arası alırız dedi bn 24 dıye düşünüyorum tamam bebeğin durumuna bağlı iyiyse 30 a kadar beklerim kgsu geride çünkü 😏😏 ama sabrım çok daraldı 😭
Sibel4248 Civcivvmomss 18 martta 38+2 olacağız. Doktor normal dediği için ay sonuna kadar bekleyeceğiz dedi ama benim içime 18 mart doğuyor 🤣🤣🤣
Civcivvmomss 18 martta 38 hatfta oluyorum bebeğin kemik yaşı ve kilosu oldugi için fazla bekletmek istemiyor doktorum 😊
Prenseslerimm_3 Civcivvmomss 18 martta bende 38. Haftada oluyorum bebeğim kilo alamıyor doktorum sezeryana alacak