Mrb kızlar tek yumurta ikizlerine hamileyim 15+ 4 oldum bugün dünden beri kasılmalarım oluyor doktora gittim bugün kasılmalarım için erken olduğunu söyledi normal değil dedi rahîm azında da biraz kısalma var dedi erken doğumdan dolayı korkuttu beni biraz benim gibi bu haftalarda kasılma yaşayan oldu mu hiç çok tedirginim doğrusu