Rintintin Kizlar yukarıda belirttiğim haftadayim. Rahmim boşlukta gibi sallaniyo gibi sanki yani öyle hissediyorum. Başına gelen varmi. Neden olabilir bilgisi fikri olan varsa paylaşabilir mi rica etsem🌸
Mubufe Rintintin benim de öyle gibi demek istediğinizi anladım baskı var gibi değişik bişey dimi bende 13 haftalığım birde bel ağrım var sizde de oluyor mu bel ağrısı
Rintintin Mubufe aynen aynen böyle baskı gibi boşlukta gibi anlam veremiyorum. Bel ağrısı da evde azcık islenince oluyo ya süpürge vileda falan yapınca oluyo genelde
Mubufe Rintintin benimde öyle ama bu haftada normal mi bilmem ikinci hamileliğim oğlumda nasıldı hiç hatırlamıyorum ya